tirsdag 31. januar 2012

Vinterlandskap


Det var så fint i går, vakkert med sol og helt klarvær ... <3

Jeg har vært endel på ski den siste uken. Tok dette bildet i går, det vil si, jeg tok disse bildene. Jeg har ikke noen vidvinkel, så jeg har derfor tatt tre bilder fra stativ, rotert på kamera og har satt de sammen i photoshop. Det blir ikke 100% nøyaktig, men det er ganske nære. Jeg testet denne teorien jeg hadde (om at dette ville sånn ca funke), fordi jeg skal ut å reise til endel fine naturområder de nermeste månedene, så vil ha mulighet til å ta brede naturbilder. Om det da ikke er noen som vil låne meg en vidvinkel til Nikon fra 18 februar til 27 mars...? Uansett, det er en helt ok løsning. Tenkte også jeg skulle prøve å ta et bilde i 360 grader...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar