Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
tirsdag 17. januar 2012
Vinter
Det er så deilig å ut i den friske lufta og det fine været! Liker det blå og frosten, men syntes ikke bildene er alt for kalde av den grunn.. Solan koste seg iallfall i snøen ...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar