Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
søndag 22. januar 2012
Mina
Se på min vakre Mini da! Hadde en liten shoot i går, før det ble pastasalat, vin, Alias og en fin kveld på by'n i snøen!
1 kommentar:
Mari
23. januar 2012 kl. 21:35
Så fine bilder! Mina er vakker :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Så fine bilder! Mina er vakker :)
SvarSlett