Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
tirsdag 8. mai 2012
Måneskinnstur ..
Er en grunn til at vi kalles ekteparet for å si det sånn.. På en helt vanlig mandag fant Mina og jeg ut at vi skulle grille mens vi så på månen stå opp, og så ut for å ta litt bilder..
Vi minnes ikke dager, men øyeblikk.
Cesare Pavese
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar