Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
lørdag 28. april 2012
Mer Afrika !
Har endelig lagt inn bilder fra Iphonen nå, og det er så mange bilder fra Afrika der! Ser ut som en helt annen tur, jeg tar bare random bilder med Iphonen....
Afrika, Afrika <3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar