Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
lørdag 25. februar 2012
Hjem igjen...
Da er ferien over for denne gang, og vi setter snuta hjemover igjen. Vi har hatt en super ferie, ikke tvil om at jeg vil hit igjen! Snø, bakker, fjell, øl, sol... Igjen; veldig bra ferie!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar