Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
tirsdag 1. november 2011
I en vinkjeller ...
Modell: Sofie/Pholk
Et par bilder til fra helgen. Her var vi nede i en vinkjeller, fantastisk sted. Var litt lite lys der, så har fått litt mørke og kornete bilder. Men jeg liker disse to, og liker dem sammen...
1 kommentar:
Ida - Art Of Makeup
5. november 2011 kl. 20:00
Fine bilder!
Gøy at du har tatt bilder av Sofie. Sminket henne for ikke så leng siden.. :-)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Fine bilder!
SvarSlettGøy at du har tatt bilder av Sofie. Sminket henne for ikke så leng siden.. :-)