Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
lørdag 26. november 2011
Ballerina
Enda et bilde fra torsdag..
Jeg liker linjene og lyset, at man lyser påå konturen, men fortsatt har lys i ansiktet..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar