Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
mandag 22. august 2011
Kos !
Etter et par dager på jobb i Haugesund, en flytur og en søndag med ingenting, er jeg tilbake i Oslo. Koser meg i finværet med fri og alt! Vel, plutselig blei det en tur til St. Hanshaugen og deLillos gitt... Kos i Oslo by <3
- Kaja
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar