Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
onsdag 22. juni 2011
Bilder!
I dag har vært en fin dag. Fri! Så etter soling, løping og bare kos, så ble det masse bilder med søster. Vi har tatt masse forskjellig, prøvd oss på et par serier, det kommer mer i morgen. Moro har det vært! Nå er det natta !
- Kaja
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar