Sider
(Flytt til …)
Start
Me, Myself and I
The Journey
Bilder
Reiser
▼
mandag 26. september 2011
Header!
Jeg har laget ny header for søster. Vi prøvde å gjøre noe litt annerledes enn det som har vært før. Det ble rent og enkelt, veldig Siri egentlig! Sjekk
Motebloggen
!
- Kaja
2 kommentarer:
siri
26. september 2011 kl. 21:14
Tusen takk, elskling <3
Svar
Slett
Svar
Svar
mamma
27. september 2011 kl. 21:29
kjempebra !!!! klem og kos mamsen
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Tusen takk, elskling <3
SvarSlettkjempebra !!!! klem og kos mamsen
SvarSlett